• Hello everybody! We have tons of new awards for the new year that can be requested through our Awards System thanks to Antifa Lockhart! Some are limited-time awards so go claim them before they are gone forever...

    CLICK HERE FOR AWARDS



REGISTER TO REMOVE ADS
Finland
Reaction score
2

Profile posts Latest activity Postings Awards About

  • Jos täällä ei olisi mummolassa tietokonetta, menisi kyllä suosiolla koulunvaihdoksi 8,D
    En kyllä selviäisi ollenkaan, kavereihin plajon helpompi ptää yhteyttä koneella, plus ei siellä mitään muuta tekemistä olekaan kuin olla koneella.

    Onha mummo ihan mukava, sillon kun on vain muutaman päivän samassa huushollissa eikä kokonaisia vuosia... Ylihuolehtivainenkin se on, ja olen alkanut nyt hiukan huolestumaan kun hän on omatoimisesti alkanut minua kutsua lapsekseen ja itseään minun vanhemmaksi...
    Milloinkohan ymmärtää että tämäkin lapsi on ensivuonna täysi-ikäinen..
    Ruoka on aina ylikeitettyä ja varmaan kolmee kertaa paistettua, lisäksi kotiin tulo aika o aina kahdeksalta ja olen täällä ollessani lihonnut usean kilon. Lisäksi saan joka ikinen aamu saman säätiedotteen kun eilenkin, ja muistutuksen niin monesta vaarasta mitä ulkomaailmassa on niin monituista kertaa että korvista ulos tulee. Plus, ei minkäänlaista yksityisyyttä, kun se siivoaa joka ikisen laatikon.

    Kivaahan juu. : )

    Usko pois, perheen luona on paljon mukavampaa.
    Missä päin Varkaus olikaan? Suomen kartta hallussa~ Opiskelu on hyvä tekosyy lähteä paikkakunnalta. :3

    Tosin minula se ei onnistunut, perheen luota pois muuttamisen sijaan, ja Tampereelle pääsyn sijasta, päädyin mummini luokse. En suosittele kyseistä vaihtoehtoa, ellei pidä siitä että kohdellaan kuin 6-vuotiasta... >.>
    Satakunnastahan minä, tavallaan kahdella paikkakunnalla kun opiskelen toisella ja asun perheen luona toisella. Sinä?
    Ah, sama. On ollu koevikko niin ei ole tullut nukuttua melkein yhtään. Mutta onneks sekin rääkki nyt on ohi ja sain päivää pitemmän viikonlopun : 3
    Ohhoh, heido : D Hmm.. jossain vaiheessa aavistin et oisit suomalainen, mutta empä enää muista mistä sen päättelin..
    Mutta juu, selvisåä nyt sekin. :3
    Mites menee?
    K
    yeah lol, we will get them later. I cant wait for some of the games ill be getting. Mortal Kombat Vs DC Universe!!! lol.
    K
    lol ok i guess it could be like a charm bracelet and that cool. We have thanksgiving holiday next week!! what holiday are you talking about?
    K
    what do you want the present for xenjin to be?
    K
    lol im good, drawing a lot lately for an animation hows school going?
    XD Thanks for the rep! I honestly have no idea where it came from. o_O; But it made my boyfriend laugh, so it's gold.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top