• Spoiler tag your spoilers, please. That includes all unknown content from the DLC that was not shown in trailers or discussed in pre-release interviews.

Arpack's Moogle Ice cream shop



REGISTER TO REMOVE ADS
Status
Not open for further replies.

Arpack

New member
Joined
Oct 15, 2012
Messages
178
Awards
1
Age
30
Location
Boston, Ma
  • Academy Awards 2013
Come and create your own favorite types of ice cream! (like in bbs) Also have a fun time with your friends.
 

Chris

I share this account w/ my mom lmao
Joined
May 26, 2006
Messages
2,642
Awards
2
Age
26
Location
wearing sweatpants
  • Academy Awards 2013
  • Plum Goofy
i suffocate your kids with a pillow and then make them into ice cream haha aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a
 

scubasteve

Banned
Joined
Feb 18, 2006
Messages
7,234
Awards
4
Location
spitting everywhere
  • Academy Awards 2013
  • Plum Goofy
  • Retired Staff
  • Mog Boss
id post but i cant right now my (former) best friend just came over and we're gonna re-up on some eighths before we hit up a hookah bar
 

Taylor

Gold Member
Joined
May 12, 2007
Messages
7,095
Awards
9
  • Retired Staff
  • Tomb Raider
  • The World Ends with You: Solo Remix
  • Hitman: Absolution
  • Plum Goofy
  • Academy Awards 2013
haha sorry man im too busy owning and operating the hookah bar that scubasteve and his friend are hitting up
 

Xblade13

The Cleric of Flamesgrace
Joined
Oct 2, 2012
Messages
1,761
Awards
3
Age
27
Location
Kakariko Village
  • Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX
  • Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX
  • You've Got A Friend In Me
Hi Arpack! ^^ How are you doing? I'd like to make a cookies-and-cream flavored ice cream sundae in the shape of a heart to give to my gf as a gift. ;)
 

Xblade13

The Cleric of Flamesgrace
Joined
Oct 2, 2012
Messages
1,761
Awards
3
Age
27
Location
Kakariko Village
  • Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX
  • Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX
  • You've Got A Friend In Me
Lol, I'm not sure what it's really made out of. xD But I guess we'll use chocolate, cream, and a little splash of love. :3 xD Idk.
 

Arpack

New member
Joined
Oct 15, 2012
Messages
178
Awards
1
Age
30
Location
Boston, Ma
  • Academy Awards 2013
Lol, I'm not sure what it's really made out of. xD But I guess we'll use chocolate, cream, and a little splash of love. :3 xD Idk.
oh lol you need cookies, cowcream, and moogle coffe. Bring me those ingredients and ull be good.
 

scubasteve

Banned
Joined
Feb 18, 2006
Messages
7,234
Awards
4
Location
spitting everywhere
  • Academy Awards 2013
  • Plum Goofy
  • Retired Staff
  • Mog Boss
*slowly leans in to seduce master spockanort and she leans forward to softly kiss me back as i swiftly juke her attempt to kiss me and then i go after chris and tayroar with my mouth wide open and they gasm real good ha we then hit up arpack and xblade13 at my $350,000 house in baltimore where we watch the afc championship on the big screen and smoke and kiss more*
 

Chris

I share this account w/ my mom lmao
Joined
May 26, 2006
Messages
2,642
Awards
2
Age
26
Location
wearing sweatpants
  • Academy Awards 2013
  • Plum Goofy
*gasms real good, while looking at pictures of Steve's dad which extends my gasm by about 10 hours, then excuses myself so I can sell OxyContin to my neighbors so I can pay rent this month*
 

Taylor

Gold Member
Joined
May 12, 2007
Messages
7,095
Awards
9
  • Retired Staff
  • Tomb Raider
  • The World Ends with You: Solo Remix
  • Hitman: Absolution
  • Plum Goofy
  • Academy Awards 2013
*gasms significantly later than everyone else but finishes and goes to work his job at souplantation before buying some drugs from chris and going home and drinking and partying while watchign the goonies*
 
Status
Not open for further replies.
Top