What's new

Welcome to Kingdom Hearts Insider

Join us now to get access to all our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, and so, so much more. It's also quick and totally free, so what are you waiting for?

Ask question

Ask Questions and Get Answers from Our Community

Ask a Mod

Ask Questions from your staff

Contact Staff

If you need additional information or have a concern please contact us.

  • Hello everybody! We have tons of new awards for the new year that can be requested through our Awards System thanks to Antifa Lockhart! Some are limited-time awards so go claim them before they are gone forever...

    CLICK HERE FOR AWARDS

kh/kh2 jokes again!!!!



REGISTER TO REMOVE ADS
Status
Not open for further replies.

GTX

Gee Tee Ecks
Joined
Apr 21, 2005
Messages
2,145
Reaction score
0
Points
0
Location
W/ Headphones On.
Why would they do that? The joke off is tommorow wohoo. Well heres a little joke.
Kairi: Hey Sora wanna hear the line that best describes me.
Pure innocence
tongue.gif

Riku: Mine is
I'm too sexy for my shirt.
cool.gif

Sora: Mine is
Were here were quir get used to it.:eek:
Everyone: huh!
BHK: Ain't it the truth.
Sora: You don't want to go there girlfriend.
Kari:..
Riku: So thats why he tried to take me someplace dark.
 

fantasygurl1227

I'm not normal, thanks for noticing
Joined
Apr 16, 2005
Messages
2,147
Reaction score
0
Points
0
Age
29
Location
In a world where anything is possible
omg hahahahah thats halarious GTX HAAAAAAHAAAAAAHAHAH!!!!! **falls on a$$** ouch!

one more small joke
ok sorry but i can't resist doing this last american idol joke THIS IS MY LAST
simon: o finally our last guest
**dark riku comes in**
simon: havn't u been here already
riku: yeah but it seems that as soon as i left they threw me back in
simon: i don't know why
simon: your hair seems to change colors thats interesting
simon: you don't look good in black either maby you shouldn't wear cloths
DR: whaaaa.....
simon: are u a carebear because you have a heart sign on your chest
simon: i thought only superheros wore tights?!
simon: don't even get me started on that peice of sh*t hula skirt
simon: hands are still too small and feet are still the size of watermelons
simon: you just can't get rid of that purple can you
DR: im gonna kick your a$$
simon: speaking of which yours is HUGE!!!
simon: you need to get some of that fat remove from your a$$cheeks
simon: awwwww you like jewlry
DR: i don't wear jewlry
simon: it just seems to fit your personality
simon: overall you look like a hobo
simon: now get the hell out of my life!!!
 

Sora's_son

New member
Joined
May 15, 2005
Messages
130
Reaction score
0
Points
0
Age
30
Location
South Africa
ha ha!heres another one...but not KH related.

This farmer has 500 hens but no rooster so he goes to his neighbor and asks him if he could buy a rooster for $100. The neighbor says, "You can have this rooster. His name's Roy. He'll get all your hens pregnant. He's a real stud." So the farmer takes him home and says, "It's your first day so take it slow, okay?" The farmer puts Roy in the hen house and then hears all the hens crying and yelling. Roy nailed every one of those hens and then nailed a duck and a goose at a pond. The next morning the farmer finds Roy lying dead with his legs sticking in the air and buzzards circling overhead. The farmer says, "Roy, did you have to die?" Roy says, "Quiet! They're about to land!"
 

fantasygurl1227

I'm not normal, thanks for noticing
Joined
Apr 16, 2005
Messages
2,147
Reaction score
0
Points
0
Age
29
Location
In a world where anything is possible
ewwww thats gross!!!!

**sora is lying on the table and there are bottles of beer everywhere**
**kairi walks in, then sora wakes up**
kairi: uhhhhh sora...
sora:what who are u and what the hell are u starring at!?
kairi: are u drunk again
sora: no just hung over hyuck.
** riku walks in**
sora: hi riku buddy old pal!!!
sora: hey riku are u wearing that blindfold again because i can't see your eyes
riku: hey have u been taking that drug darkness again
sora: i don;t know
** sora passes out again and bangs his head on the table **
kairi riku: we have a queer achoholic friend

this joke is from my friend yay
 

GTX

Gee Tee Ecks
Joined
Apr 21, 2005
Messages
2,145
Reaction score
0
Points
0
Location
W/ Headphones On.
The joke off will be up soon. So all contestants post your jokes in immeadiately, you have 12 hours be for your disqualified. The polls will be open for one day.
 

sorarocks

New member
Joined
Apr 27, 2005
Messages
641
Reaction score
0
Points
0
Location
the relam of lost memories
i'm not that funny but.....

kairi:deeper!deeper!harder!harder!

riku:i'm goin as hard as i can.

kairi:push!push!WEDGE DEPPER!DEEPER!

sora:hey guys!

riku:deeper!

kairi:and deeper and deeper!i'm inside you!

riku:whew!thanks for helping me open the fridge!

sora:eek:h no!ate to much papous.must...release....THE DEMONS!

*sora farts*

mickey:hey guys!oh what the hell!

*mickey and kairi pass out*

riku:i'm going to sue you!OH god that stinks!

*riku dies*
 

Genocide

All you need to know.
Joined
May 25, 2005
Messages
9,764
Reaction score
36
Points
50
Awards
3
Age
33
Location
Yo mama
Sora at the crossroads

*I like big butts and I can not lie*
~

In Twilight Town

[DWU mouths words] Where is Sora?
BFU: Can you speak up please? I can't hear you
~

sora: cloud why is ur sword bandaged??
cloud: so it can be protected from mary kate & ahley olsen
Sora: mary kate & ahley olsen!?!!? where?!?!?!
~

DiZ: ever since my acquisiotion of my beloved Trix, I have an insatiable hunger for cereals, so the next step of the plan shall-
Lexeaus: sir, dont you think you've had enough cere-
DiZ: NOOOOOOOO!!!
*clicks button causing Lexeaus to spontaneously explode*
DiZ: now, soon Captain Crunch shall fall under my boot and then-
*Cereal Pirates bust through the roof*
DiZ: damn, hes onto USSSS!!!!
*epic fight scene*
DiZ: damn you Crunch!!
Captain Crunch: I'll crunchatize your ass!!!
*swings with telescope*
DiZ: HAHA!
*grabs throat and starts banging his head against the side of the boat*
DiZ: now you shall hand over your magic!!!
Captain Crunch: NEVER!!!
*escapes and swallows pill, then collapses*
*Organization members emerge*
Larxene: dont worry, we've got his daughter
Axel: we'll have that cereal yet!
DiZ: yes, hahaha....MUAHAHAHAHA!!!
CC's Daughter: *crys *
-----
*somewhere in Choclavania*
*eyes peer through the dark at a coffin*
Marluxia: your next....Chocula!!!! MUAHAHAHAHAHA! ....flowers....MUAHAHAHA!!!

shortly afterwards the heartless came, and everything changed

Ansems Report:

Upon further studies these 'heartless' aren't only after the hearts of people and the worlds those people belong too. It would also appear they are after the hearts of the cereals. I took this picture to prove my thesis

*photo of a shadow heartless holding a bowl of cereal to its chest protectivly and looking around suspiciously*

I have therefore devised a plan to join the heartless, to become Ansem ruler of darkness. Ruler of the hearts of worlds! ruler of the heartless themselves, and through this become the ruler of all cereals.
Tsuzuku...
 

rikubaka67

New member
Joined
May 17, 2005
Messages
221
Reaction score
0
Points
0
Age
31
Location
well, I'm in a dark alley with a big scary--oooo s
ok, im not part of the joke-off, bt i wanna re-post my last joke that ws on the other thread, cuz i don't kno who all saw it.

*Riku and Sora at Hollow Bastion, about 2 fight*
Riku: ok, blah, blah, blah! all of the boring storyline crap that u've heard so many times at failed attemps to beat me
Sora: yeah, it is kinda boring
Riku: well, it's in the script, so i have 2 say it *with no expression* It is I, Ansem, the seeker of darkness
Sora: no, its just u Riku
Riku: What r u doing?
Sora: im just trying 2 make it less boring!
Riku: it wouldn't be so boring if u would just beat me and get om with the game!
Sora: Well, its not my fault that rikubaka67 keeps ramming me into the wall and attacking the air!
Riku: Well, its not my fault that the creators of this game made me very hard 4 her 2 beat me!
Sora: yeah, ok! get on with the game!
Riku: ok, blah, blah, blah!
*random coconut tied 2 a swallow falls onto Sora's head and knocks him out*
Riku: Aha! so coconuts DO migrate! i knew it all along!
 

fantasygurl1227

I'm not normal, thanks for noticing
Joined
Apr 16, 2005
Messages
2,147
Reaction score
0
Points
0
Age
29
Location
In a world where anything is possible
lmao!
**an interview with sora**
me: sora where do u sleep?
sora: in my shoes
me: ok where do u keep your keyblade?
sora: in my pants
me: where do u go to the bathroom
sora: in goofy's sheild
me: eww and where do u take a bath?
sora: in the toilet
me: you meen goofy's sheild
sora: no i meen the toilet
**i scoot WAAAY over**
 

UsagiOkami

The Random Rabbit
Joined
Mar 23, 2005
Messages
2,925
Reaction score
0
Points
0
Age
29
Location
Noting that sanity is a point of view... Mine is s
LOL! that is funny rikubaka67!
KH and KH2 charecters looking through the KH2 jokes again, and the KH/KH2 jokes again threads.
sora: wow look at all the jokes riku! aw man look at how much they have made me look like a fool!
riku: you mean any more of a fool then usual?
sora: i resent that statement!
riku: you always do.
sora: aw man look at what they have done to kairi!
kairi: WHAT! I AM NOT A SLUT!
yuffie: you have nothing to complain about girl! look what they did to me!
diz: why would i want cereal?!?! i'm trying to rule the world! not rule cereal!
sora: and anyone seen hidden??? i want to find out what is going on with ansem!
ansem: grrrrrrrrrr!
 

rikubaka67

New member
Joined
May 17, 2005
Messages
221
Reaction score
0
Points
0
Age
31
Location
well, I'm in a dark alley with a big scary--oooo s
LOL!!!!!!!!!!
Omg, this has nothing 2 do with KH, but i have a funny story:

So, i was in school 2day and we did part 1 of our final 4 computer. i finished early and decided 2 go on 2 the internet and c if this site was back up cuz u kno that it wuz down all weekend. i went on this thread, and started 2 read these jokes and i almost busted out laughing!!! i did all that i could 2 hold it in, and i made this weird sound and this dude sitting next 2 me wuz giving me these weird looks like "r u ok man?" omg, u had 2 b there, and the teacher wuz standing right behind me, 2!!!!!!!!!
 

fantasygurl1227

I'm not normal, thanks for noticing
Joined
Apr 16, 2005
Messages
2,147
Reaction score
0
Points
0
Age
29
Location
In a world where anything is possible
rikubaka67 said:
LOL!!!!!!!!!!
Omg, this has nothing 2 do with KH, but i have a funny story:

So, i was in school 2day and we did part 1 of our final 4 computer. i finished early and decided 2 go on 2 the internet and c if this site was back up cuz u kno that it wuz down all weekend. i went on this thread, and started 2 read these jokes and i almost busted out laughing!!! i did all that i could 2 hold it in, and i made this weird sound and this dude sitting next 2 me wuz giving me these weird looks like "r u ok man?" omg, u had 2 b there, and the teacher wuz standing right behind me, 2!!!!!!!!!
god that must suck!! lmao sorry
sora: its all her fault
me:sora meet my new friend Naruto
sora: whoa whats up
naruto: whats up
me: Naruto is special
sora: he's retarted
naruto: WHAT!!!
me: no he has cool abilities
sora: he can read
naruto: grrrrrr
me: sora ur pissing him off!!!
sora: he's a blonde he doesn't know what i am saying
**naruto kills sora**
me: THAT PLAN WAS AWSOME!!!
naruto: the nerve of that guy
me: c ya
naruto: i feel so used
me: why are u standing there com on i want u to meet riku
**DUN DUN DAAA**
hopefully all of you will know who Naruto is i just found out about it like a week ago and now me and my friends talk about it its pretty cool:)
so it led me to making a joke about naruto and kh
 

UsagiOkami

The Random Rabbit
Joined
Mar 23, 2005
Messages
2,925
Reaction score
0
Points
0
Age
29
Location
Noting that sanity is a point of view... Mine is s
oh that picture! thank you.
kairi: hey sora, want to plat pick up sticks?
sora: sure, i'll go get the sticks!
*kairi then waits 2 weeks*
sora: come on kairi, i got the sticks!
kairi: coming.
*kairi follows sora*
sora: do you think i got enough?
kairi: sora....why is there giant branches?
sora: because when i tryed to get hit the sticks off the tree with my keyblade, the branch always fell instead.
kairi: why didn't you just climb up and get the sticks?
sora:.....DUH! i knew there was something i was forgeting!
riku: i told you not to play pick up sticks with him kairi.
riku: i keep telling him to climb up and get them, or even just find them on the ground, but he keeps forgetting.
sora: oh yeah, i was supposed to get them off the ground to!
riku: well at least he didn't use striku raid. last time he did that there was tree trunks everywhere.
*huge crash in backround*
sora: oh yeah i wasn't supposed to do that right?
 
Status
Not open for further replies.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Top