• Hello everybody! We have tons of new awards for the new year that can be requested through our Awards System thanks to Antifa Lockhart! Some are limited-time awards so go claim them before they are gone forever...

    CLICK HERE FOR AWARDS

the end.......



REGISTER TO REMOVE ADS

was it sad or not

  • sad

    Votes: 24 75.0%
  • not sad at all

    Votes: 8 25.0%

  • Total voters
    32
Status
Not open for further replies.

Josh

Silver Member
Joined
Aug 5, 2004
Messages
1,973
Age
31
Location
Earth
hi ive been thinking about this for a long time and and i never got around of posting it but did anyone get real sad when the game was over and the ending song i did i just didnt want it to end i wanted it to last forever and in com its just not the same you know so there i posted it.
 

chaywa

A Picasso Reality
Joined
May 15, 2005
Messages
4,787
Age
34
Location
Bald Mountain
I don't personally do not think the ending was that sad, rather the scene at Hollow Bastion where Sora committs suicide to save Kairi, that was sad.
 

REala728

New member
Joined
Jun 9, 2005
Messages
699
Age
34
Location
California
Website
www.myspace.com
its not really sad.. but i agree with chaywa and also what makes the end not as saddening is the fact that we know theres gonna be a sequil
dance.gif
 
K

kingoflight91

Guest
the endin was sad but i agree wit cayawa that was even sader
 

doggy poo

New member
Joined
Jul 15, 2005
Messages
24
The part where Sora sacrificed himself for Kairi was the sadest thing I ever saw...I literally cried. When I first beat the came I didn't know there was a sequill so I also cried at that, but I cried more when Sora sacrificed himself.
 
9

9890

Guest
I wasn't sad because I know that's not the ending there's still CoM and the new KH2..... we wont really know the final ending untill the last game
 

riku7244

New member
Joined
Feb 7, 2005
Messages
150
Age
35
Location
NY
the thing that made the end so sad is that there was so much left undone ya know?
 

Deinstar

Gunblade Master
Joined
Jun 23, 2005
Messages
1,220
Location
IN
yeah the ending was sad and the part at hollow bastion was sad too. i almost cried.
 

Angel X

Orally Fixated.
Joined
Jun 14, 2005
Messages
2,569
Age
37
Location
In the Storm.
i dont think it's sad, not really, cuz that's just the way of life ya know, i get seperated from my family at least 6 times, u just gotta move on...besides, they are gonna reunite in KH2 anyways:)
 
9

9890

Guest
Tender Heart said:
i dont think it's sad, not really, cuz that's just the way of life ya know, i get seperated from my family at least 6 times, u just gotta move on...besides, they are gonna reunite in KH2 anyways:)

I agree with you we know theres a KH2 so why be sad now it'll most likely turn out good as in every other game...
 
H

heartwarrior

Guest
i always get sad when games i like are over... hah i wish all good games were neverending
 

Hyperion

New member
Joined
Jul 15, 2005
Messages
196
Age
33
Location
Australia
I've cried every time I've finished it, about 15 times. And I cried in the Hollow Bastion scene *sniffles at siggy*. But then again, I cry at the end of nearly every game i finish :)
 

jporiey

New member
Joined
Jun 6, 2005
Messages
231
Age
31
Location
awaiting in ultima
omg im crying reading this..im a lil gilr heheh
the ending was real sad but damn well you don't need me repeting it but that part is ultimatly sad
 

LIAR LIAR

New member
Joined
Jun 21, 2005
Messages
273
Location
B-612
I felt like almost maybe crying, but sad things usually don't make me cry, just when i get frustrated over something. (>_o)

Anyway, i was more "omg thats so cuute~ XD".

i just got hyped up because i read about so many people crying at the end, so i was like, ready to cry. (x_x)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top