• Hello everybody! We have tons of new awards for the new year that can be requested through our Awards System thanks to Antifa Lockhart! Some are limited-time awards so go claim them before they are gone forever...

    CLICK HERE FOR AWARDS

Use of Alcohol?



REGISTER TO REMOVE ADS
Status
Not open for further replies.

Sir Jecht

Pro Assassino Attivista
Joined
Apr 24, 2006
Messages
4,998
Awards
1
Location
NOT FUCKING SPIRA, THATS FOR SURE!
Dawning Twilight said:
no Jack Thompson made them do it i guess..... I hope KH3 has a T ranking cause KH2 would have been better if they had let loose a little bi tmore and gone for the T ranking....
Damn that would be awesome...to see real blood and cursing...but I'd want Axel back for that lol...maybe it will cuz I really doubted that 10 years fully understood the plot....even though it was somewhat simple..haha
 

Sir Jecht

Pro Assassino Attivista
Joined
Apr 24, 2006
Messages
4,998
Awards
1
Location
NOT FUCKING SPIRA, THATS FOR SURE!
Dawning Twilight said:
it'd just be difficult on deciding how they all die then....
The org..or Riku sora Kairi...cuz if its them..they die of old age cuz Nomura loves them too much to let them die in some battle....Oh wait Aerith..never mind they could die in battle oh well...so much for love...lol XD
 

Dawning Twilight

The Egotistical Bastard
Joined
Jun 6, 2005
Messages
8,020
Age
34
Location
Making Out With DT Cause He's So Damn Sexy!
the problem is well here let me show you...
Demyx:dance water dance
*sora stabs Demyx in the chest with the keyblade and blood gushes out*
Demyx Aw no way!!!
*collapses to knees and begins to disintigrate*
Sora:WTF?!?

see it wouldn't fit properly that's the unfortunate part.....
 

Sir Jecht

Pro Assassino Attivista
Joined
Apr 24, 2006
Messages
4,998
Awards
1
Location
NOT FUCKING SPIRA, THATS FOR SURE!
Dawning Twilight said:
the problem is well here let me show you...
Demyx:dance water dance
*sora stabs Demyx in the chest with the keyblade and blood gushes out*
Demyx Aw no way!!!
*collapses to knees and begins to disintigrate*
Sora:WTF?!?

see it wouldn't fit properly that's the unfortunate part.....
Oh...no it wouldnt now that I think about it...but seeing Demyx bleed makes me happy.<----No really I like demyx...DANCE WATER DANCE!!!<-----Damnit I got it memorized...( and Axel too) lol
 
Status
Not open for further replies.
Top