• Hello everybody! We have tons of new awards for the new year that can be requested through our Awards System thanks to Antifa Lockhart! Some are limited-time awards so go claim them before they are gone forever...

    CLICK HERE FOR AWARDS

Who would be a worthy Final Boss?



REGISTER TO REMOVE ADS

Who would be a worthy Final Boss?


  • Total voters
    47
Status
Not open for further replies.

Hokage

Banned
Joined
Jun 18, 2005
Messages
1,927
Awards
2
Age
33
Location
Thugz Mansion
LOL. i would love to fight BHK but thats probably not going to happen. i doubt the EM is going to be the final boss because we already beat him kinda in FM. so im thinking Diz but man i wish it was Riku. his fightiing style isso cool and i thought he was the best fight besides Sephiroth in KH. but we will see soon. but yeah i think either Diz or maybe just maybe the EM.
 
J

juttybean

Guest
i saydiz cuz he's the bgi secret dude that in all games u fight
 

Sora's star

New member
Joined
Jul 1, 2005
Messages
101
I would like to fight Riku because he is very cool and I know that I will have a good battle with him.(If I will fight Riku I would like to have this ending--->,,Sora fights with Riku.Sora wins and Riku returned back to normal,leaving the darkness.Now he is Sora's best friend again and they were very happy)<-----my fantasy ending :)
 

Keji

New member
Joined
Aug 1, 2005
Messages
184
Age
32
Location
2 story house o_O
all of them :O

but . knowing some games.. I'm guessing that one of them are the final boss.. and they'll change forms 3-4 times o_O
however.. knowing nomura.. i think he's thought up something special just for kingdom hearts..

it might be a combination of some :O
like... darkside and.. some other baddy
 
O

Onewingedangel6

Guest
i think it would be DiZ because he is such a mysterious character and a suspicious one to and i think it would be a great battle too.
 

Keji

New member
Joined
Aug 1, 2005
Messages
184
Age
32
Location
2 story house o_O
oorr.. there's always ansem again lala hahaha.. unless diz is really ansem but we don't know for sure....i wanna kill ansem again o_o
 

.:kaizer21:.

Banned
Joined
Feb 3, 2005
Messages
1,312
Age
30
Location
Toronto, Canada
I'd rather fight a whole new emeny, who has superior powers to them all, like that ugly thing in the JF trailer, with all the tentacles, and it's huge.
 

sinharvest_angel

New member
Joined
May 23, 2005
Messages
883
Age
31
Location
here
i really hope that it would be riku, cause that would be challenging, but i doubt he will be the final boss, it just doesnt seem likely, but bet that he will be a boss tho, and be one of the final bosses, maybe like the 2nd axel fight
 

TTBK2

New member
Joined
Aug 7, 2005
Messages
306
Age
31
Location
New York. The Big Apple baby!
You know the hot battle. EM and DiZ. Not fused together but a fight like Cloud and Leon in the Hades Cup. And you have to fight them...by yourself. Oh yeah, that's sweet.
 

sora's_servant

New member
Joined
Aug 7, 2005
Messages
193
Age
31
Location
In The Twilight
sora wouldn't fight hiself or BHK b/c that would be lame......he already fought his shadow self at neverland.....the BHK is his protector........he wouldn't fight pete b/c thats micky's rival......he wouldn't fight riku b/c riku's not bad.....remember, he's in the twilight so that would be even lamer to fight him...i say he'd fight DIZ/Ansem or a new enemy or fight DIZ/Ansem posesing riku like he did last time.....but overall i'd say he'd fight the leader of the org.
 
Status
Not open for further replies.
Top