• Hello everybody! We have tons of new awards for the new year that can be requested through our Awards System thanks to Antifa Lockhart! Some are limited-time awards so go claim them before they are gone forever...

    CLICK HERE FOR AWARDS



REGISTER TO REMOVE ADS
Shawty
Reaction score
7

Profile posts Latest activity Postings Awards About

  • I'm back! again! Sorry, had to take a trip. Ah, you got a new job? My roommate couldn't find anywhere that was hiring this time of year. What's the job? It must be really hard.
    Dank je! Ben ergens wel blij dat hij niet lang heeft moeten lijden maar toch, het was niet leuk om hem zo zien af te takelen. We geraken er wel door maar natuurlijk zal het wel een tijdje duren eer we kunnen verder gaan :)
    Inderdaad, haha! :D

    En inderdaad, muziek is nogal een passie voor me dus ik denk (en hoop) wel dat dit me inderdaad wel veel beter zal liggen!

    Haha gelijk een ninja door de draad kruipen! ;D. Best wel grappig! Is dat zwembad dan in een sportdomein ofzo? :D. Ja, ik versta je compleet! Ik kan al niet wachten om gewoon dat weekendje naar zee te gaan met vrienden. Als je kan, sowieso ergens naartoe gaan! ;). Wat heb je dan in gedachten, binnenland of buitenland?

    Klinkt interessant! Ik ken je natuurlijk niet heel goed maar ik denk wel dat het echt nog iets voor jou is! ;). Je kan er inderdaad heel veel kanten mee op, dat vind ik ook heel belangrijk aan een richting! Anders wordt het wat vlug saai, niet?
    I miss you ;~;

    I'll wake up early tomorrow so we can have a skype date.
    Jup, ontzettend warm. Gelukkig staat dat ook garant voor een bruin kleurtje haha! Moet je zeker eens doen, het is echt een ervaring op zich!

    Ik ga Multimediaproductie volgen! Vorig jaar heb ik Ergotherapie gevolgd (compleet iets anders, I know) maar dat ging me niet zo goed af!

    Zwemmen is altijd leuk h?! Doe je dat vaker? Zo te horen heb je een boemflexe zomer achter de rug haha ;D.

    Nu ja, het schooljaar moet ooit eens terug beginnen h?. En introductieweken zijn meestal chill. Je lesrooster zo te horen ook! Vrijdag vrij is super, je gaat gewoon elke keer een verlengd weekend hebben joh! :eek:. I'm jelly! Welke opleiding doe je momenteel? ;D
    My mom isn't at all Dutch, so I don't think she ever was big on the idea of teaching me two languages...probably because it would have forced her to learn the language as well, and she was never very close to my dad's parents.

    My cousin is three years old and her parents both speak English, but her father (my dad's brother) speaks Dutch and her mother speaks Spanish, and they're trying to teach her all three languages at once, so her speech is super jumbled...she's speaks in all three languages and is super confused.
    i haven't started school so i really haven't picked up on it. :(


    i found a neat site called Duolingo where they teach you languages for translation purposes, but they only teach German, Spanish, and French right now...
    Haha, goed zo! Ik hoop voor je huisdieren dat ze het met rust gelaten hebben. Ik denk nu niet dat spinnen een delicatesse zijn haha!

    Ja hoor! Sinds zondag terug van Pukkelpop. Het was stikkend heet maar het was pure fun! Wel teruggekomen zonder stem maar dat is het bewijs dat ik me geamuseerd heb :p. Vandaag heb ik me laten inschrijven voor volgend academiejaar dus nu is het gewoon nog chillen totdat het nieuwe academiejaar begint.

    En met jou? Hoe is jouw zomer geweest? ;)
    Zelf vind ik Amersfoort niks aan, dus ben ook bijna nooit in de stad te vinden.
    Ik kom oorspronkelijk uit Nijkerk maar woon nu in de buurt van Amersfoort, in het prachtige Hoogland. Waar woon jij nu? Ben je een groot KH fan dat je op deze site zit? Of meer voor de gezelligheid?
    Haha hopelijk h?! Stel je voor dat die 2 er zelf bang van hebben!

    Als je wakker wordt met een kat en hond naast je in bed, allebei aan het beven van de schrik, dan weet je hoe laat het is! Phaha ;D
    Gotchaaaaaaaaaaa. Well I can't wait for that then :)

    I seriously need a phone
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top